گزارش تمرين امروز استقلال
تاريخ : شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, | 18:10 | نویسنده : روابط عمومی تیم کانون شهدای گمنام
تمرين امروز استقلال از ساعت 16 و 30 دقيقه در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي پيگيري شد. تمرين حاشيه‌هايي داشت که در زير مي‌خوانيد:

به گزارش فارس، پيش از شروع تمرين امير قلعه‌نويي بازيکنان استقلال را دور هم جمع کرد و براي آنها صحبت‌هاي کوتاهي انجام داد.

* هاشم بيک‌زاده مطابق روزهاي گذشته در ابتداي تمرين دور زمين به طور اختصاصي مي‌دويد اما در تمرين امروز دقايقي همراه با ساير بازيکنان کار با توپ انجام داد اما دوباره زير نظر حاج‌قاسم تمريناتش را به صورت اختصاصي پيگيري کرد.

* سيروس دين‌محمدي، شاهرخ بياني و منصور پورحيدري در تمرين امروز استقلال حاضر شدند.

* ميرشاد ماجدي سرپرست تيم فوتبال استقلال که روز گذشته به دليل حضور در دانشگاه در تمرين غايب بود امروز به زمين شماره 2 آمد و از نزديک نظاره‌گر تمرين بود.

* دروازه‌بان فوتبال استقلال زير نظر حميد بابازاده مربي دروازه‌بانان اين تيم تمريناتشان را انجام دادند.

* بازيکنان استقلال در ابتداي تمرين تبديل به سه گروه شدند و آقا وسط تمرين کردند.

* اعضاي تيم ملي کشتي آزاد نوجوانان کشورمان امروز در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي حاضر شدند و دور پيست تارتان اين زمين دويدند. حضور اين ورزشکاران باعث ازدحام در محل تمرين استقلال شده بود که ناراحتي حاضران را در پي داشت.

* امير قلعه‌نويي پيش از شروع تمرين لحظاتي با آرش برهاني صحبت خصوصي کرد.

* محمد مهدي نظري مهاجم تيم فوتبال استقلال در اواسط تمرين به شدت مصدوم شد و از تمرين بيرون رفت. نظري که به سختي مي‌توانست حتي راه برود احتمال دارد به دليل مصدوميت نتواند استقلال را در سفر به قطر همراهي کند.

* در دقايقي از تمرين امير قلعه‌نويي با مجيد صالح مربي استقلال صحبت‌هايي کرد.

* بعد از تمرين آقاوسط بازيکنان استقلال به دو تيم سفيد و سبز تقسيم شدند که اين بازي با دروازه کوچک انجام شد.

* به نظر مي‌رسد تيم سفيد تيم اصلي استقلال در بازي با الريان باشد. البته آرش برهاني، سياوش اکبرپور، ساموئل و مبعلي هم در تيم سبز بازي مي‌کردند که اين بازيکنان به احتمال فراوان جزو بازيکنان اصلي استقلال در قطر خواهند بود.

* در دقايقي از تمرين دروازه‌بانان مهدي رحمتي از ناحيه دست احساس درد کرد که خوشبختانه اين موضوع مشکلي براي او ايجاد نکرد و رحمتي به تمرين ادامه داد.

* آخرين تمرين تيم استقلال پيش از حضور در قطر فردا ساعت 10 و 30 دقيقه صبح در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود و سپس آبي‌پوشان ظهر فردا تهران را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • تله کام
  • دانلود افزار